søndag den 4. november 2012

Pink hair!

Hej alle dejlige mennesker! 
Jeg fik farvet mit hår pink her i fredags, og jeg synes selv det blev mega fedt! Det er desværre kun skyllefarve, men whatever. Jeg farvede det med noget farve fra Stargazer, i farven magenta. Eller, min mor farvede det, haha. Men jeg havde ikke nok pink, så jeg lavede rød dip dye, men ses ikke så godt, især ikke på det her billede, ved ikke hvorfor man ikke kan se det her, desværre, men det ser rigtig fedt ud, og elsker farverne. Bagefter det her er skyllet ud, skal jeg have brunt hår igen, og bagefter det, rødt, det hele. Det er alt sammen skyllefarve, da jeg ikke gider have kæmpe blonde udgroninger, så jeg anbefaler skyllefarve til jer alle, hvis i ikke vil have grimme udgroninger!

Vi ses!



2 kommentarer:

  1. Nice, nice, nice! :D

    Jeg vil rigtig gerne selv have pink dip-dye, og engang vil jeg også farve alt mit hår pink (måske). Men afblegede du dit hår før du farvede det..? Jeg har nemlig brunt hår, og er i tvivl om jeg skal afblege det eller ej, hvis jeg skal have pink dip-dye.. :-)

    http://taenke-boksen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Nej, det gjorde jeg ikke, da jeg har blond hår normalt. Altså, resultatet bliver bedst hvis du afbleger det, men det er selvfølgelig heller ikke lige det sundeste for håret. Jeg ved det ikke helt :-)

    SvarSlet